fredag, mars 08, 2013

Sivan

Mannen är ute på galej och jag ska snart sova...
Vet inte vad jag tänkt göra av denna kväll men det var i alla fall inte mycket som hände.
Körde några maskiner tvätt i tvättstugan. Åt i min ensamhet och glodde på filmer på nätet..
Sen blev jag plötsligt väldigt seg.

Det är faktiskt en dag imorgon också. Och en kväll!
Plus en dag ledigt till igen.. Ska ju som bekant inte jobba kommande söndag. Skönt det!
Men nu ligger jag i alla fall i sängen redan.
Får se om/när jag somnar men jag är redo!

Jag har kanske inte firat så mycket men tja..det kanske får bli mer av den varan imorgon.
För idag är det som bekant Internationella kvinnodagen!
Jag hoppas i alla fall att alla har haft en fin dag och afton, oavsett vad ni har hittat på.. Det är ju trots allt fredag också..
God kväll!

Inga kommentarer: