måndag, oktober 14, 2013

Laleh

På fredag åker vi till Norrköping.
Det kommer att vankas födelsedagsfirande!


Och på onsdag släpper Laleh sin nya skiva. Den finns, tydligen, redan på både Spotify och iTunes såg jag nyss..
Jag har gillat Laleh sedan hennes första skiva och jag tror inte att jag för ett ögonblick skulle få för mig att börja ogilla något hon gör.
Hon är väldigt unik och onekligen en speciell människa.. Det märks även i hennes musik, både när man hör den och när man ser henne framföra något.
Det blir som ingen annat.

Jag antar att jag har en del minnen till en massa låtar också.
Kan inte sätta fingret på något speciellt just nu men alltid när jag ser henne så bubblar nånting till inom mig.
Vet inte vad det är...
Jag antar att det är kärlek. Och minnen.

Det ska bli spännande med alla de nya låtarna. Jag vågar inte lyssna på dom via nätet. Än.
Tänker vänta tills jag har den fysiska skivan i min hand.
Då är det på riktigt. Jag tycker att hon förtjänar det. Jag förtjänar det. Vi.
Förresten tror jag inte att man ska försöka sig på att förklara så mycket...
En del saker bara är.
Bara känns. Går inte att förklara.
Antar att mina känslor för Laleh är sådana. Dom bara är. Finns.
Och jag är väldigt nöjd med att det är så. För det förtjänar vi!

Inga kommentarer: