onsdag, mars 19, 2014

Attack

I morse vaknade jag upp och hade lite ont i halsen..sen höll det i sig mer eller mindre hela dagen.
Det blev rossligt och dant. Inte alls vad jag hade tänkt mig..
Undrar vart det kom ifrån, egentligen?
Dagen i övrigt har inte bjudit på mycket utöver det vanliga.. Ingenting faktiskt.
Förutom att det såklart inte alls är vanligt att jag har ont i halsen.
Får se vart detta leder men jag ska väl inte gå och bli sjuk nu?
Vi har köpt biljetter till hockeyn på söndag- då kan man ju inte vara dålig?
Rögle mot Malmö, är det vi ska se.
Fast om jag bara tänker mig för nu, skyddar halsen och ser till att inte bli för kall i onödan så ska jag nog klara mig utmärkt!
Jag brukar ju inte bli så förkyld ändå..

Idag är det förresten andra onsdagen utan att det är Jills Veranda..
Fan vad det suger...jag menar, vad ska man nu hitta på?
Jag kanske borde krypa ner i sängen och läsa något istället för att sitta uppe..
Fick en sådan fin bok av min mor idag med roliga och otroliga historier om olika djur som trots sina olikheter blivit oskiljaktiga vänner. Jättefint illustrerad med många fina bilder på alla berörda djur..
Den kanske jag skulle ta och läsa.
Eller så ser jag på en film. Kanske att jag gör allt det där istället för att sitta här vid datorn och fundera över något att fördriva tiden med..
Man har ju ändå inte roligare än man gör sig!

018

Inga kommentarer: