lördag, mars 15, 2014

Backstreet's back!

Idag är det lördag.
Vet inte om jag känner mig sliten eller om allt är ok.. Vaknade i alla fall i vettig tid och kom väl upp hyfsat snabbt ändå.
Men det känns som om jag bara far och flyger hela tiden!
Även om jag inte bokstavligt talat just flyger...så känns det så.

Köpenhamn ikväll. Igen.
Påbörjar min resa om ca en timme.
Det vankas konsert.
Backstreet Boys. Marcus läste en recension innan..där stod det att Nick tydligen rörde sig som en påse chips när han dansar..
Han som är yngst (och "bara" fyra år äldre än jag) borde väl hänga med lite bättre?
Hur som helst så är jag inte där för att i huvudsak se dom dansa. Jag tänkte lyssna på hur dom låter.
Och det lär säkert låta hur bra som helst!

På ett sätt hade det varit fint med en lugn kväll ikväll men jag antar att man inte kan få allt..
Jag minns när det var långt fram till den 15e mars.
Nu är jag där. Och självklart känner jag mig peppad!
Att få se hela bandet igen känns oerhört roligt. Kevin var ju inte med senast i Malmö så det blir säkert kul att återse honom också.
Det var ju verkligen inte igår..
Förresten var det tur att stormandet la sig. Det är andra gången det stormar och är oroligt en dag innan jag ska iväg till Danmark. Är det min vanliga otur eller?
Just nu skiner i alla fall solen. Det blir säkert bra det här också!

014

Inga kommentarer: