måndag, mars 17, 2014

Change me

Idag är sista dagen för Instagram-utmaningen. Det gick ju bra! So far.
Det var trevligt. Kul. Roligt.
Jag borde ju klara av även det utan att bli utmanad.. Det finns ju faktiskt en fina saker att dela med sig av i vardagen.

Allt behöver inte vara så pretantiöst!
Jag har ju två tokiga katter som nästan alltid gör sig bra på bild..och även om dom inte gör det så tycker väl alla om att se på katter?
Djur i allmänhet tror jag..

Annars idag har det väl varit en lugn dag.
Det visas hockey på tv och senare ikväll sänder Svt lite Game of Thrones.
Får se om jag kollar nåt då eller om jag fångar det på Play en annan dag.. Den nya säsongen börjar sändas på CMore i april så det är bra att friska upp minnet lite innan dess.
En del kommer jag ihåg men annat blir jag lite vilsen över..
Man kan ju inte hålla reda på allt som händer!
Jag längtar i alla fall till den nya säsongen sätter igång. Då blir det livat!
Kanske inte så glatt för man vet aldrig när ens favorit går och dör.. Jag vet för det andra inte riktigt vem som är min favorit, sådär på riktigt riktigt..alla är så komplexa att det pendlar.
Ingen där är väl helt ärlig? Det känns ju lite skumt menar jag, att heja på någon man vet inte är helt reko..
Fast det är väl som i verkliga livet. Alla vill vi väl framåt men det finns somliga som vill det mer än andra och tar till alla tänkbara möjliga (och omöjliga) medel för att komma dit.
Vi får väl helt enkelt se hur många som överlever denna omgång!

Nu däremot ska jag se om här finns något annat att roa sig med för att få tiden att gå.
Alltid finns det väl något..

016

Inga kommentarer: