torsdag, mars 20, 2014

Don't you worry, there's still time..

Jag har fortfarande ont i halsen..
Eller ja den känns lite bättre faktiskt men jag är ganska rosslig och tjock. Det låter konstigt, hest och dant när jag pratar..
Får hoppas jag får behålla rösten under morgondagen i alla fall.

Kvällen idag har annars bestått av häng i köket. Det händer inte så ofta. Faktiskt.
Vi åt vår middag.
Sen drog mannen fram datorn och så fastnade vi framför massa klipp på Youtube..
Vi började med kent och avslutade med Tegan and Sara!
Det finns fantastiskt många klipp med dom och dom är så roliga.
Det finns få andra som kan prata och hålla igång sin publik så som dom kan..
Det är så kul att se! Dom är fantastiska live.
Så stunden vid matbordet blev förlängd en hel massa och vi intog även vårt te där.
Ibland är det kul att göra något annorlunda!

Nu däremot har vi landat i sängen och det är dags att sova.
Så får vi se hur det står till med mig imorgon..
Håll gärna en tumme för att det är bättre!
Tack och god natt.

019

Inga kommentarer: