tisdag, mars 04, 2014

Fettisdagen

Nu har jag själv bestämt att mitt inlägg från i söndags får bli mitt första i denna Blogg100-serien. Så ligger jag bara en dag efter alla andra.
Gott så!
Dessutom blir det kanske lättare att hålla reda på vart man egentligen är..fast hundra dagar är mycket. När man verkligen tänker efter.
Får väl försöka att pricka av och hålla räkningen på nån vänster, så himla svårt ska det väl ändå inte vara, även fast man suger på att räkna...

Idag är det förresten fettisdagen!
Vi åt semlor på jobbet. Som sig bör. Chefen/mor min hade köpt till alla.
Det var gott!
Tycker att det blivit rätt många semlor även innan denna dag och jag misstänker att det lär bli några fler innan våren gjort sitt intåg på riktigt..
Vilket jag förresten hoppas blir väldigt snart!
Det hade inte gjort ont, om man säger så..
Våren, ljuset, solen och värmen är min bästa vän.
Förutom sommaren då såklart.
Jag älskar sommaren.

Inga kommentarer: