fredag, mars 07, 2014

Fredag

Den här veckan har varit en seg en.
Vår teori är att det är nåt skit som hänger i sedan helgen i Örebro. Då jag för all del även hann avverka Köpenhamn också..
Många storstäder hann jag passera. Kanske var det ett rekord?
Hur som helst så har jag känt mig lite avtrubbad den här veckan..

Både tisdag och onsdag kände jag mig helt väck sedan jag kommit från jobbet.
Idag har jag i alla fall sprungit runt med dammsugaren en sväng. Också en slags work-out, inte sant?
Hoppas på bättring inför nästa vecka. Måste ju börja ta vara på de fina eftermiddagarna som jag välsignas med nu..
Fast om jag ska vara helt ärlig så har även vädret varit emot mig dessa dagar..mest grådassigt och trist. Inte direkt inspirerande!

Imorgon ska vi göra vad varje Helsingborgare måste göra minst en gång i livet.
Vi ska tura!
Hela familjen och även farfar som är nere och hälsar på. Vi ska bruncha och tura.
Det lär säkert bli mysigt. Det har lovats fint väder..med risk för lite blåst men så länge solen är framme blir det säkert jättefint.
Ikväll blir det dock väldigt lugnt. Får se vad vi tar oss för.. Först väntar mat, sen ska vi fira in helgen!
Vad har ni för er?

006

Inga kommentarer: