lördag, mars 22, 2014

Get sick soon..

Idag har varit en riktigt seg dag.. Jag har inte gjort nånting.
Halsen är som den varit innan. Inte direkt bättre eller sämre. Det gör ont ibland. Det är rossligt och dant.
Kanske något bättre nu under kvällen dock.

Tycker att det börjar bli lite tjatigt nu..
Känner inget annat i kroppen i övrigt direkt heller. Varför blir jag inte riktigt sjuk eller att detta bara försvinner?
Det känns ju inte riktigt roligt det här..


Vi kom i alla fall iväg till Maxi en sväng. Det var väl det hela..
Jag försöker att kurera mig med halstabletter och någon Alvedon ibland. Ser till att inte frysa..
Nu snart ska jag pigga upp mig med en kopp kaffe, bakelse och lite annat smått och gott här.

Kurera halsen ytterligare. Lördagsmysa!

Jag har förresten lyckats hålla Instagram uppdaterat också. Det känns ju trevligt.
Antar att jag lär fånga lite saker imorgon också under hockeyn..
Alltid finns det något att dela och en bild säger som bekant mer än tusen ord!


021

Inga kommentarer: