fredag, mars 28, 2014

Helg

Fredagkväll. Snart är det lördag..
Det har varit en lugn kväll här hemma. Vi har fredagsmyst.
Glott på tv och ätit pizza. Jao.

Innan idag fick jag hostmedicin av päronen. Har börjat med det nu. Det är dock för tidigt att säga om det hjälpt. Det känns inte riktigt så..
Får väl se om någon dag. Börjar nämligen bli rejält trött på detta. Torrhosta är inte min grej alltså. På så vis känns det bättre när något kommer upp, ifall ni förstår hur jag menar..

Helg nu ja. Vi har inte planerat nåt direkt. Får se vad som händer.
Det enda som finns uppskrivet är förvisso att se Nicole Sabouné på Moriskan i Malmö imorgon. Får se om vi kommer dit och om jag hostar sönder hela tillställningen...
Jag kanske är ännu bättre imorgon?
Marcus var iväg & såg henne på The Tivoli för ett tag sedan, för mig blir det premiär.
Spännande!
Nu däremot ska jag nog göra mig redo för sängen. Ska försöka fånga lite sömn.
Nätterna har varit svåra att få till dessa senaste dagarna..jag har hostat som en tok. Även om dagarna är hyfsade är det som att allt kollapsar på kvällen/natten. Sådär lagom kul alltså..
Men nu är det i alla fall helg så har vi väl lyckats somna får vi i alla fall sovmorgon imorgon.. Alltid något.
Tack och godnatt!

027

Inga kommentarer: