fredag, mars 21, 2014

Hockeykväll

Även denna dag har bestått av halsont.
Just nu tager jag mig en liten virre. För att mjuka upp halsen. Ja.
Annars har det varit en bra dag. Jag jobbade. Gjorde mitt. Åkte hem och vilade. Youtubade. Sov.
Mannen skrev att han inte skulle äta hemma så efter vila gick jag & köpte mig en kebabtallrik.

Sen åt jag den och tittade på en rätt rolig film. A Guy Thing, tror jag att den hette.. Helt ok sällskap.
När Marcus kom hem tittade vi på hockey och det gör vi fortfarande. Förlängningar och grejer.
Rögle vann i alla fall vilket bådar väldigt gott inför söndagens match.
Det blir roligt!

I övrigt undrar jag när jag ska få tid att se nya 300-filmen.. Vill verkligen göra det snart!
Får väl släpa mig till bion en vacker dag. Nästa vecka?
Nu däremot ska jag fortsätta mysa här och dricka lite mer gott.
Lyckligtvis är detta en lugn helg och det enda som är planerat är just hockeyn på söndag.
Vad har ni för planer i helgen?

Inga kommentarer: