söndag, mars 16, 2014

Köpenhamn tre månader i rad!

Igår var tredje gången jag fick se Backstreet Boys live.
Andra gången då Kevin var med.
Första gången jag gick utan mor min.
Det var även första gången jag befann mig nere på golvet framför scenen istället för uppe på läktaren.

Åkte själv även denna gång. Hade stämt träff med en tjej som hade kirrat min andra biljett så vi träffades på Huvudbangården och tog oss till Forum.
Sjukt lång kö utanför! Som tur var öppnade dom dörrarna lite tidigare än tänkt så vi kom in rätt fort.
Träffade Jeanettes kusin Sabrine där också. Så vi tre hängde!
Intog god dricka och kollade merch.
Sen tog vi plats framför scenen och fick bra platser.

Såhär i efterhand känns det fortfarande lite overkligt att ha sett grabbarna igen.
Att återse Kevin.
BSB kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta. Det finns så mycket minnen!
Dom har varit med mig så länge. I vått och torrt känns det som.
Att dom fortfarande turnerar och ger oss så mycket känns speciellt.. Jag antar och hoppas att jag får återse dom ännu nån gång en vacker dag.
Det tycker jag att vi förtjänar!

För er som undrar hur det var igår finns det bilder att se. Bilder på Kevin! Ja..
Varsågoda. Bilder för mig att titta på och minnas tillbaka med.
Ren och skär kärlek alltså! Kolla in bilderna här:
Dayviews

015


Inga kommentarer: