måndag, mars 10, 2014

Måndag

Ny vecka, nya tag!
Fast om det känns så nytt vet jag just inte.. Tänkte, fåfängt och envist, att denna förbannade trötthet kanske skulle ge med sig någon gång.
Icke.
Slutade i vettig tid på jobbet idag. Åt lunch. Gick en liten sväng på stan för att solen lyste så fint.
Åkte buss hem. Blev trött, gick och la mig och kom upp nu igen för ca en kvart sedan dvs runt 19-snåret..
Kul liv!

Måtte jag kvickna till vid veckoslutet om inte annat.
På torsdag åker vi med hela jobbet till Falkenberg. Kurs i dagarna två.

På lördag väntar BsB (men jag ska INTE på kryssning..tyvärr!)
Då vill jag ju gärna vara lite pigg...inte minst på lördagen..
Skämt å sido, någon dag släpper väl detta också. Solen gör mycket för humöret i alla fall.
Jag har förvisso blivit varse att det finns dom som åker på en jobbig vårdepression men jag tillhör inte denna skara. Nej nej, jag älskar solen och värmen den för med sig..mera sånt till mig tack!

Så jag hoppas att detta bara var något tillfälligt. Igen..
Imorgon har jag dessutom sovmorgon så då borde jag piggna till ytterligare.
Har ni förresten några tips på vad man kan göra när man är trött som ett as, förutom att sova?


 009

1 kommentar:

Maria sa...

Vårtrötthet! Mitt tips är träna. Ju mer du aktiverar dig, desto piggare blir du i längden!