tisdag, mars 25, 2014

More than that..

Efter nästan en vecka, imorgon är dagen, av hostande börjar jag nu bli lite trött på detta..
Det går lite fram och tillbaka. Jag fattar ingenting..
Som tur är har jag i alla fall inte ont i halsen.. Inte som man kanske kunde tänkt sig.
Det är jag glad för!
Får väl kanske vänta någon dag till annars kanske jag skulle fundera på att undersöka vad fasen som står på..
Känner att hela jag blir ganska seg av detta också. Jag är inte riktigt så pigg som jag önskar och vill.
Något som däremot borde bli "bra" med denna förbannade hosta är mina magmuskler.. Dom är de enda muskler i min stackars kropp som verkligen får jobba!
Tycker nog att det borde göra någon nytta..

Såhär i lönetider börjar man fundera på livet igen.
Jag borde, måste, ska köpa nya promenadskor. Dom jag har är verkligen inte bra längre.
Sen kanske jag måste fundera på ny telefon också. Känner mig så velig där.
Vet inte vad jag vill göra med det.. Vet inte vad som skulle passa.
Både handen och plånboken. Just nu är jag oerhört bortskämd. Har väldigt mycket surf att utnyttja, jag betalar inget om jag ligger kvar på 3s nät när jag är i Danmark och alla samtal och meddelanden är inräknade i totalkostnaden.
Det är bara saker utöver det som kostar.
Det känns väldigt bra. Att veta lite vad man har att röra sig med.
Därför känner jag mig inte speciellt sugen på att testa något annat..
Antar att jag får ta och forska i det där ordentligt snart för oavsett vad jag vill just nu har min lur börjat att bete sig lite underligt. Och så kan man ju inte ha det!
Jag får väl börja någonstans så får vi se vart jag landar..
Jag antar att det är sådant här som kallas för i-landsproblem?

024

Inga kommentarer: