onsdag, mars 12, 2014

Never gone

#Blogg100 har verkligen gjort susen för aktiviteten här. Både för egen del och den som ni läsare står för.
Ska jag vara helt ärlig tittade jag aldrig på statistiken innan. Jag hade säkert bara blivit deppig om jag gjort det..
Har inte direkt tyckt att det funnits någon anledning heller. Den som vill läsa läser.
Dom som vet att jag har en blogg har, förhoppningsvis, läst.
Andra har kanske frågat. Ibland har jag delat med mig.
Men jag har aldrig hållit koll..förrän nu. För nu är det ju plötsligt lite spännande..
Sedan jag började har snittet legat på 45 visningar per dag.
Då jag inte har mycket att jämföra med tycker jag att det ser trevligt ut..

För egen del känns det kul också.
Att veta att allt strunt jag skriver kan vara av intresse för andra.
Fortfarande, snart en vecka gammalt, är inlägget om Jills Veranda det mest lästa.
Det är fint att se! Det inlägget förtjänar det. Programmet förtjänar det.

Imorgon och på fredag får vi se vad jag delar med mig men något ska ni såklart få.
Har jag kommit såhär långt vill jag inte ge upp nu..
Kanske har jag lärt mig något spännande som jag kan skriva om. Alltid finns det något att dela med sig av.
Stort som smått.
Tack för att ni är med på denna min utmaning. Det känns ju faktiskt fint att ha lite sällskap!

011

Inga kommentarer: