måndag, mars 24, 2014

Speak slow

Åhh vad solen gör mycket för mitt välbefinnande!
Idag är det ett helt fantastiskt väder. Det var det dock inte imorse..då var det kallt och dimmigt minsann.
Även fast jag inte slutade sådär jättetidigt har jag fått lite gjort här. Det känns bra!
Känner mig förvisso ganska seg fortfarande men jag märker själv att jag i alla fall får lite extra energi från detta underbara väder.
Antar att det är det lilla som gör det..

Förutom solen och mitt glada sinne är det inte så mycket mer som är roligt här.
Halsen gör fortfarande ont. Idag har jag hostat en hel massa faktiskt.. Det blir väl så när man "tvingas" att prata lite mer.
Jag kan ju inte gå runt och vara helt tyst på jobbet..
Så jag har hostat. Fått i mig några halstabletter. Några värktabletter.
Vet inte om något av det hjälpte direkt..men men.
En annan grej med detta soliga väder är att jag faktiskt blir lite vilse i tiden, det känns verkligen inte som att klockan snart blir 18! Men det är underbart.
Jag älskar långa ljusa kvällar. Det är ytterst välkommet!

Men nu ska jag nog fortsätta att pyssla lite till. Kanske få igång en maskin tvätt.. Får väl fundera ut vad vi ska ha att äta ikväll också.
Äta bör man..ändå dör man!

023

Inga kommentarer: