tisdag, mars 18, 2014

Tisdagsmusik!

En vän tipsade om SoKo för några år sedan. Så jag lyssnade.
Tyckte om det jag hörde. Tycker fortfarande om det. Hon har en väldigt speciell röst och melodierna är lite drömska och väldigt vackra..
Antar att det är lite annorlunda musik. Inte speciellt pepp men ibland behövs något annat också.
Något att fylla hjärtat med. Som ger mening också.
Det tycker jag att SoKos musik gör.
Jag tycker om sådant där..

Jag antar att ni alla redan har sett videon med folk som kysser varandra för första gången.
Det har i alla fall varit mycket skriverier om den. Det har varit en väldigt delad video.
Överallt på nätet.
För er som ändå råkat missa och inte fattar vad det handlar om berättar SoKo själv lite om allting här.
Läs och se gärna videon ifall ni inte redan gjort det! Det är förövrigt hennes egen låt som spelas i videon, så där har ni ett litet smakprov..

Ni kan tacka mig senare!


017

Inga kommentarer: