fredag, mars 14, 2014

Töntarna

Utmaningar hit och utmaningar dit!
Jag är inne på min 13e dag i denna Blogg100-satsning och då jag lyckades få iväg ett inlägg igår känns det ju oerhört hoppfullt inför framtiden.
Klottrade ihop det där mellan huvud och efterrätten igår förstår ni.

Min vän Emma har nu även utmanat mig att posta en "vardagsbild" om dagen i fem dagar på Instagram så det håller jag också på med.
Fem bilder är ju inte så illa och eftersom denna helg lär innehålla roligheter ska det nog inte vara så svårt att få ihop..

Falkenberg i övrigt var en rolig tillställning.
Det var mycket mat. Mycket fika. Godis. Dricka. Vatten vatten vatten. Kaffe.
Vi gick inte på något spa igår utan tog en promenad i det fina vädret istället.
Det gäller ju att passa på menar jag!

Kursen har varit givande och visst har jag lärt mig en del. Blivit lite uppdaterad.
Det känns bra. Man glömmer ju så lätt..
Denna omgång/detta block vi läser nu har det även hängt med lite nytt folk.
Andra har slutat. Det blir väl så. Rätt kul ändå med nya ansikten.
Under middagen igår satt Gunlis och jag tillsammans medan övriga i vårt team var spridda både här och där.
Men alla var som sagt väldigt trevliga så vi hade alla en riktigt trevlig afton.
Jag dansade inte igår. Pratade med folk & gick sedan och la mig lite halvtidigt, visste ju att det var en dag idag också!
Jag var tillräckligt trött ibland trots en del kaffe..råkade väl nicka till några gånger..
Man är ju för tusan inte van vid att sitta still, äta så mycket och bara lyssna en hel dag. Inte konstigt att man säckar ihop..
Hur som helst så var det roligt! Kul att komma bort lite. Träffa nytt folk. Lära sig något.
För det är väl så att man lär sig något nytt varje dag?

013

Inga kommentarer: