torsdag, april 10, 2014

After work

Idag har jag varit på AW med matesen. Och mannen, såklart!
Vi var på Pitcher's och då det inte ligger långt från jobbet tog jag mig dit så fort jag slutat.
Sen intog vi mycket och god mat!
Jag åt deras cheeseburgare och Marcus åt den största räkmacka jag sett.
De andra åt blandat men alla verkade glada, mätta och belåtna efteråt. Man får i alla fall valuta för pengarna där. Ingen orkade någon efterrätt!
Det var riktigt trevligt att träffa folket igen och trots att det var svårt att prata med alla, då M och jag satt på ena änden av bordet, var allt sådär mysigt och fint som det brukar.
Lite prat och planer inför de kommande spelningarna med Jay såhär i närområdet kom såklart på tal.

Samtidigt som vi var där bjöds vi även på musik. Det var Dennis Camitz som uppträdde. Jag satt på första parkett, nästan i knäet på honom. Men det var å andra sidan inte jag som beställt bordet..
Hur som helst så var det riktigt trevligt med lite livemusik till kaffet.
Efter mat, god dryck och lite kaffe var det så dags att bryta upp. Det blev med andra ord inte speciellt sent vilket var helt ok med tanke på att det faktiskt en dag till kvar att jobba denna vecka.
Man är ju inte alltför pigg såhär på torsdagskvällen..
Men vad gör man inte för att få umgås med sina kära vänner!
Här hemma har det blivit en kopp te och snart ska vi springa till sängs..
Hoppas att ni alla haft en fin vecka såhär långt nu när helgen nalkas.
God afton, god afton!

040

Inga kommentarer: