onsdag, april 02, 2014

Because the night is dark and full of terrors!

Jag vet att jag borde göra något bättre av mitt liv än att titta på serier..men det är ju så roligt!
Nästa vecka börjar Game of Thrones igen.
Det var länge sedan jag läste en bok nu. Har väl kommit av mig..
Jag håller som bäst på att se avsnitten från säsong 3 via SvtPlay. För att friska upp mitt minne!

Jag skrev ju innan att jag plötsligt kom på hur bra Sherlock var.
Antar att det aldrig är för sent att lära sig. När jag tänker efter har jag nog knappt någon serie från början riktigt..inte av de jag följer nu. Möjligtvis då Game of Thrones och även True Blood.
Både Sherlock och The Walking Dead har jag hittat såhär i efterhand..
Bättre sent än aldrig!

Nu däremot längtar jag väldigt mycket till nästa vecka och nya GOT-avsnitt.
Det kommer att bli helt fantastiskt!
Men jag gruvar mig lite inför vilka karaktärer som kommer att gå åt den här säsongen..
Det är väl så det är. Folk försvinner.
Både i serier och i verkliga livet.
Det är väl därför man gillar TV också, för att det för det mesta stämmer överens med verkligheten, på ett eller annat sätt..
Därför ska jag nu ta och se ett avsnitt till av The Walking Dead och fly vardagen en sväng.
Man får göra vad man kan för att underhålla sig på bästa sätt..även om det är med en läskig serie!

032

Inga kommentarer: