tisdag, april 08, 2014

Dream big

Funderade just på vad jag gjort med min dag..
Har i alla fall fått kört en maskin tvätt. Sen har det varit jobb och så mycket mer än det har inte hunnits med..
Det är dags att knyta sig nu nämligen.

Avslutade denna dag med att ligga i sängen, dricka te och se Walking Dead.
Om jag får mardrömmar lär jag ju i alla fall veta vart dom kommer ifrån..
Ska som tur är upp tidigt imorgon så jag kommer i alla fall inte att sova så länge, med tanke på eventuella mardrömmar menar jag. Jag är för det andra inte så känslig.
Har sällan mardrömmar. Som tur är!
I övrigt undrar jag ibland vad mitt lilla huvud får ihop. Drömmer så himla konstigt vissa nätter men sällan något läskigt eller hemskt. Antar att man får vara glad för det lilla.. Nu är det i alla fall dags att sova. Återkommer kanske med vad drömmarna innehöll, om det blir av intresse..
God afton, god afton!

038

Inga kommentarer: