måndag, april 28, 2014

Figure number five

Jag vet inte vad jag ska skriva.
Det enda jag gjort idag är att ha legat ute på gräsmattan utanför huset och lapat sol.
Det var härligt.
Eftersom jag tyckte att jag saknade Anna råkade jag lyssna på henne i ca tre timmar.
Så kan det gå! Man kanske kan kalla det att jag fick solsting..inte vet jag.
Det är tråkigt dock att hon inte vill komma hit och spela lite för mig. Det var så väldigt länge sedan jag såg henne.. Det var det väl?
Jo. Tiden bara springer ifrån mig, utan att fina Anna kommer tillbaka.
Undrar när hon ska göra det. Jag hoppas att det blir snart.
Jag vet i alla fall att hon pysslar och försöker knåpa ihop en ny skiva. Sådant bådar ju alltid gott!

Nu när dagarna ska bli sämre, rent vädermässigt menar jag, känns det skönt att ha varit ute så mycket i helgen och även idag.
Jag har fått färg utan att bränna mig. Det går framåt!
Känner mig nästan som en friluftsmänniska.. Mmm.
Man får göra vad man kan och fånga solen så ofta man kan, men med förnuft. Såklart.
Så får vi se vad jag ska göra med mina andra dagar om vädret blir sämre, igen. Alltid finns det väl något att göra..

058

Inga kommentarer: