onsdag, april 09, 2014

Let the game begin

Idag såg jag det fantastiska nya avsnittet av Game of Thrones.
Kunde en bit in i programmet även tacka mig själv för att jag såg reprisen som Svt sände för på så sätt hade jag mer koll och dessutom kändes väntan inte så olidligt lång.
Att jag dessutom fick se det i HD idag var ju inte fy skam. Jag glömmer bort att vi har CMore-kanaler i HD också. Det blir ju faktiskt en ganska stor skillnad. Mycket trevligt!

Annars idag har jag varit väldigt seg.
Snart blir det en kopp te och sänggående illa kvickt.
Imorgon väntar mates-middag efter jobbet.
After-work som det så vackert heter!
Dessutom ska Dennis Camitz uppträda dit vi ska. Pitchers. Det kommer bli riktigt trevligt!
Men nu te ja..
Och förresten så drömde jag inte mycket konstigare än jag brukar.

Kanske lite..men inget läskigt eller hemskt.
Sen är det ju såklart så att man inte kommer ihåg allt man drömmer.
Får se vad det blir nu inatt, kommer ju i alla fall att sova längre tid så då kanske jag hinner få till något tokigt..
Först te sen sova!

039

Inga kommentarer: