måndag, april 14, 2014

Måndag

Jag fick tydligen färg efter att ha suttit uppe i ett träd i solen i lördags.
I alla fall i ansiktet.. Inte mig emot!

Intager nu en lussekatt och lite te i soffan.
Dagen idag har annars bestått av att räkna ner timmarna tills dess att klockan skulle bli 21 så att jag kunde få se Game of Thrones.
Fixade till en skål popcorn och bänkade mig.
Avsnittet som sådant var lite halvsegt men slutet var bäst!
Tänker sjävklart inte avslöja något men oj vad glad jag blev. Undrar vad som händer härnäst när ännu en huvudrollskaraktär försvunnit sådär..
Spännande värre!
Synd bara att det är en hel vecka till nästa veckas avsnitt..

Känner mig ganska trött nu också.
Får väl peta i mig bullen och dricka lite mer te innan jag beger mig mot sängen.
Tror att jag ska läsa min bok och försöka att inte somna..
En bra grej med denna måndag är att det snart är helg igen. Hehe.
Man får vara glad för det lilla!

Inga kommentarer: