torsdag, april 24, 2014

Night flyer

Torsdag.
Idag fyller bror min år.
Jag ringde innan och gratulerade. Han blev glad!

Och imorgon är det bara en dag kvar att arbeta, utan tandläkare. Det känns bra.
Den här veckan har ändå gått hyfsat fort. Vi har haft lagom att göra, lyckats hålla oss sysselsatta.
Sen är ju även nästa vecka en kort en. Börjar komma in i det där lunket nu..att inte jobba fem dagar i veckan.
Man blir bortskämd!
Men näst nästa vecka är väl allt som vanligt va?
Imorgon får vi pengar också. Trevligt!
Innan ikväll var jag riktigt seg. Vet inte vad som tog åt mig, kanske var jag bara väldigt hungrig..och trött. Kanske bådeoch.
Nu känns allt lite bättre igen men jag tror att vi ska försöka göra detta till en tidig kväll..
Jag kanske skulle börja fixa med teet redan nu. Mmm..
Oddsen för att få i sig fler koppar är ju större desto tidigare man börjar också.

Så får det nog bli. Något att värma sig med innan det är dags att hoppa i säng!
Hoppas att ni har haft en fin torsdag, vare sig ni fyller år eller inte.
God kväll!


054

Inga kommentarer: