söndag, april 13, 2014

Upgrade

Åhh vilken seg dag det har varit. Jag låg kvar i sängen rätt länge, tog sovmorgon förstår ni.
Sen åt jag frukost oändligt länge samtidigt som jag läste i den söta boken om gatukatten Bob och slukade ett avsnitt av The Walking Dead.

Mannen har pysslat och städat.
Han är duktig han!
Mitt i allt var det fotboll så då tittade vi på den.
Helsingborg- Häcken. HIF vann tillslut och stackars Häcken hade en man utvisad från ca 24e matchminuten. Men jag tycker att vi vann ganska rättvist trots detta.
Häcken var inte helt borta faktiskt.

Jag lyckades även att få tvättat lite.
Fick något produktivt gjort.
Mat och tv har sedan varit kvällens aktiviteter.
Snart dags att knyta sig och vila upp sig ytterligare inför nästa vecka.
Påskveckan minsann, ifall ni råkat missa det!

043

Inga kommentarer: