torsdag, maj 01, 2014

1a maj

Jag känner mig lagom förvirrad just nu.. Det är torsdag, som känns lite både som lördag och söndag. Samtidigt.
Marcus jobbar imorgon, inte jag. Fatta förvirringen..
Dessutom känner jag mig lite seg i kroppen men det skyller jag det på det goda livet jag levt nu i dagarna två.
Det känns nästan som någon slags minisemester, med tanke på att vi ska åka bort också.
Tänk vad bra man kan ha det!

Planerna för sommaren börjar ta form ordentligt nu också.
Vi ska se kent några gånger. Det blir festivaler och grejer.
En del börjar falla på plats nu.
Nu i helgen ska vi dock bara ta igen oss. Det blir familjemys med svärföräldrarna och svägerskan.
Ni hör ju själva hur härligt jag ska ha det!

Dom enda som blir ledsna denna helgen är katterna.. Jag har inte lyckats skrämma upp dom än för jag har inte tagit fram någon resväska än.
Det får bli morgondagens projekt!
Nu däremot är det väl hög tid att gå till sängs och få lite sömn. Det är ju en dag imorgon också.
God afton, god afton!

61

Inga kommentarer: