onsdag, maj 21, 2014

Fotboll

Först var det roligt. Sen blev det mindre kul..
Bror och jag gick på fotboll ikväll.
HIF mot Åtvidaberg.
Vi kunde lika gärna ha stannat hemma.. Det enda som var roligt var att träffa honom.
Och Attila & Csaba.
Matchen i sig var riktigt dålig.
De få chanser som skapades blev det aldrig något av och jag vet inte om det var rättvist med 0-0.
Kanske, kanske inte..



Oavsett var det enormt tråkigt att titta på.
Saker blir sällan som dom är tänkta att vara men det hade varit trevligt om HIF kunde vinna någon enda gång eller i alla fall få in någon boll då och då.
Denna måltorka är så tråkig att se..

I övrigt har jag tagit hand om min träningsvärk som jag fick igår när jag sprang.
Tog en kortare men lite mer intensiv runda som känns sådär lagom mycket idag. Tänkte försöka göra om den bedriften imorgon.
Samma vända men kanske på en ännu bättre tid.
Antar att man får försöka medan man kan och känner att det ger något.
Man vet aldrig vad som kan hända som göra att man kanske måste ta det lite lugnt igen.
Lagom är väl bäst men ibland vill man ha lite mer än lagom.
Ibland måste man våga satsa.
Just nu provar jag, så får vi se vart det landar..

081

Inga kommentarer: