söndag, maj 18, 2014

Framtiden är nära!

För er som inte har Twitter delar jag med mig av vår eminenta film här också.
På finaste Linnea från igår när hon körde sin fina fina låt Cecilia.
Ja..låten är inte enbart fin på grund av sitt namn...nej, lyssna och se själva så förstår ni.
Kanske förstår ni varför jag tycker om henne så mycket. Jag hoppas det..
Varsågoda!



Annars idag har jag levt det goda livet. Igen. Känns som att jag gjort det hela helgen faktiskt.

Bara roligheter och godsaker hela tiden.
Vi har varit och firat min mor och brors födelsedagar idag.
Mamma fyllde år idag och bror innan i april.
Vi bjöds på galet goda smörgåstårtor och även en jordgubbstårta som bror varit med och gjort.
Riktigt mumsigt alltihop.

Och här hemma ikväll har vi bara tagit det lugnt, förutom vissa planer inför framtiden.. Så att vi kan få en rolig sommar. Jo.
Nu däremot ska vi snart springa till sängs.

Jag hoppas verkligen att ni alla har haft en riktigt fin helg. Nu tar vi nya tag inför nästa vecka!
God afton, god afton.

078

Inga kommentarer: