torsdag, maj 22, 2014

Hot

Vad skriva om idag då?
Vädret har varit fantastiskt fint men jag har inte varit ute speciellt mycket.
Först var det jobb och sen var det för varmt.
Så runt nio tog jag mig en liten kort runda, samma som i tisdags.

I övrigt vet jag inte vad jag har gjort idag.
Bara jobbat och haft mig..
Såg en film.
Åt en god glass på jobbet förresten, Magnums nya jubileumsglass. Fantastiskt god!
Det är fortfarande väldigt varmt inne just nu.
Fattar inte hur jag ska kunna somna..
Jag tycker om värme och sådär men ibland känns det som lite too much.
Ska det vara såhär varmt vill jag kunna bada i ett hav.
Det går för fasen inte nu, inte utan att frysa ihjäl. Det går ju nästan aldrig här i Sverige!
It's such a shame.

Så eftersom det inte går tycker jag att detta är lite jobbigt.
Får väl försöka njuta av det nu till helgen istället.
Saker blir alltid lite roligare när man är ledig..

082

Inga kommentarer: