onsdag, maj 14, 2014

Konsert

Snart bär det av ner mot Lund.
Jag antar att jag har mer att skriva om imorgon... 
Idag tänkte jag dock fixa biljetter till Lundakarnevalen också. Lika bra att passa på när man ändå är i krokarna ju.
Det är inte så ofta en kommer till Lund annars..

Det blir inte att man åker på det hållet. Brukar inte bli åt något annat håll heller direkt men men..
Hur som helst är det bra när man kan ta två flugor i en smäll.

Vädret här har ordnat upp sig också så jag kanske borde börja bege mig och se när jag kan tänkas hitta fram.
Tiden har ändå en tendens att springa iväg från en även om man tycker att allt verkar lugnt.
Är man dessutom grov tidsoptimist brukar det inte bli lättare..

Så. Med dessa ord beger jag mig till metropolen Lund.
De senaste gångerna har det bara varit på genomresa. Ikväll stannar vi en sväng!
Mot konsert och roligheter.

074

Inga kommentarer: