måndag, maj 26, 2014

London calling..

Idag har varit en slö dag.
Solen har dock skinit en väldig massa så det har i alla fall varit varmt och skönt.
Min lur sa att det var ca 6 grader och dimma imorse. Det var det inte alls det.
Jag hade tänkt ta vara på dagen lite bättre men fastnade ändå inomhus.
Satte mig tillslut på balkongen en sväng med en bok.
Helt underbart!
Katterna hängde med mig också. Varma små stackare.

Inget Game of Thrones idag men istället har vi roat oss med att beställa resan till London.
Så äntligen har vi allt klart. Resa och boende.
Det känns riktigt härligt!
Det sista jag ska fixa nu är en entrébiljett till London Film and Comic Con så att jag vet att jag kommer in.
Plus att jag måste uppdatera mitt pass. Kan vara bra att ha menar jag..
I övrigt får vi se vad vi hittar på där. Man får ju hoppas att vädret blir fint!

Ett regnigt London är väl inte det roligaste men sådan otur ska vi väl inte ha?
Äntligen känns det som att vi är på väg. Det tar sig. Det går framåt.
Och snart nog är vi där också. Innan man vet ordet av..
Innan man hunnit säga Hello!

086


Inga kommentarer: