lördag, maj 03, 2014

Norrköping

Det har varit en fantastisk dag!
Jag har sovit gott och sedan jag gick upp har jag bara ätit och druckit massa godsaker.

Förvisso började dagen med en knepig huvudvärk men den gav med sig sedan. Som tur var!
Till 17 hade Marcus beställt bord för att vi skulle komma ut och fira modern.
Hans moder, min svärmor.
Fira födelsedag, som är på måndag, plus pensionen som därmed träder i kraft.
Så det gjorde vi. Åt alltså. Firade.
Vi fick mycket och god mat.
Riktigt fint var det!

Efter maten åkte vi en liten tur innan vi kom hem.
Åkte förbi Nya Parken där Harry Potter-utställningen ska vara senare i år. Så fick jag sett det också.. Och ja jag ska dit!
Kvällen har vi sen spenderat framför olika V8-rullar och sett när Marcus och Maria var små.
Och när svärisarna var unga. Det var roligt!

Nu ska vi sova för imorgon kommer mormor.
Då blir det mer firande. Vi lever det goda livet här som ni märker..




Mannen på bilden har egentligen inget med dagen i sig att göra. Förutom att han är fin han också.
Och att jag tycker om honom.
Och fotot.
Han heter Nick Carter och fotot är från Buzz Feed.
Varsågoda.
Godnatt!

063

Inga kommentarer: