torsdag, maj 15, 2014

Söndermarken jagar mig, men jag är inte där..

Åhh det är redan den 15e maj. Vart tusan tar tiden vägen egentligen?!
Denna senaste månaden har bara sprungit iväg.

Och jag har insett att jag får komma tillbaka till Köpenhamn igen redan nästa månad.
Den 7e juni.
Jag har nog aldrig varit så mycket i vår kära huvudstad som nu den senaste tiden.
Minst en gång varje månad, har jag räknat ut det till. Åker tåg som en tok. Börjar bli riktigt bra på att resa, om jag får säga det själv..
Men jag klagar inte! Tänkte senast idag att jag längtar till Söndermarken också och att jag måste få komma dit igen någon gång snart.
Där är så fint.

Annars? Jag har varit ute och sprungit en sväng i det fina vädret.
Känner att jag verkligen måste komma igång nu. Någon vända här och någon där.
Man klarar mer än man tror, det gäller bara att komma ihåg det medan man tycker att allt rasar samman.. Det går. Och det går framåt! Sakta men säkert.
Man måste ju testa. Provar man inte lär man aldrig komma någonvart.

075

Inga kommentarer: