onsdag, juni 11, 2014

Dagens stora fråga!

Jag kom på att jag inte delat med mig av bilder från Dayviews på riktigt länge.
Vet inte varför det blivit så.. Hur som helst kan ni kika in här och sedan klicka er fram till nutid.
Så får ni se lite av vad jag hittat på. Ifall ni inte sett/förstått det av mina inlägg i denna blogg..

Jag har inte börjat se senaste säsongen av Orange is the new black men ligger fortfarande i startgroparna till att fixa ett konto på Netflix. Kanske kan vara bra att ha ändå..
Däremot läser jag boken, OITNB, och återupplever därmed hela första säsongen igen, med vissa ändringar.

Det är rätt kul att läsa när jag precis sett hur det "såg ut".
Det gör det hela lite mer levande..
Så jag får väl återgå till boken nu och fortsätta fundera på när jag ska starta upp mitt konto.
Turligt nog är ju första månaden gratis, i annat fall känns det kanske inte helt befogat att börja streama serier till en fast kostnad i månaden just nu.
Så beroende är jag inte...än. Vi får se, vi får se.
Nu däremot ska jag hitta på något annat. Undrar vad det blir..
Godkväll!

Inga kommentarer: