söndag, juni 22, 2014

Days go by

Söndag igen.
Igår kom jag ut på en springtur efter att ha haft ett litet, något ofrivilligt, uppehåll.
Tappade sugen lite men det kändes i alla fall helt ok igår så jag får väl försöka få till en sväng till här hemma innan vi åker till Norrköping.

Det blir nog bra det där.

Det känns skönt att ha haft en långhelg igen så att man kunnat ladda upp lite extra inför kommande vecka.
Tänk om man kunnat lagra sömn och energi för att sen bara kunna ta fram och använda när man behöver.. Det hade varit perfekt.
Synd att det inte går.
Det gäller ju att vara utvilad när man ska på festival menar jag..

Jag har annars haft en väldigt fin vecka tycker jag. Hittat på lite saker som inte händer varje dag.
Hängde med bästa Niklas i onsdags. Det var kul!
Hälsade på borta på Sundsgården och gick i gamla fotspår. Flashbacks och grejer.. Häftigt.
Vädret var kanon också så det var riktigt härligt att få vara ute och njuta lite.
Tog oss en glass i Råå hamn innan vi åkte hem.
Och i fredags var Marcus och jag i Laholm och firade midsommar med Luis.
Trevligaste firandet på länge med mycket god mat & dryck till massa härligt snack om lite allt möjligt men mycket om musik.
Det är sådant där man tar med sig och kan tänka tillbaka på länge länge.

Idag tvättas det, inför resan- skulle man kunna säga. Det gäller ju att ha kläder med sig när man ska på festival..
Jag läser. Tittar på Supernatural. Antar att jag börjar komma in i sommar/semesterfeeling nu.
Det tar sig. Men jag undrar när eller snarare om jag ska bada i år.
I havet, menar jag. Just nu känns det inte riktigt lockande..
Vi får väl se, vi får väl se.

Inga kommentarer: