måndag, juni 02, 2014

Linnea kräver dans!

En liten snabb kopp te nu och sen bingen.
Idag har varit en lugn dag på jobbet. Trodde att det nog skulle bli värre med tanke på att tandläkarna varit borta en sväng igen men det var rätt lugnt..
Skönt det! Härligt att även denna veckan är en kort en också.
Nog för att jag faktiskt känner mig rätt utvilad just nu, trots en fullspäckad helg med sena nätter, men det är ju aldrig fel med lite ledigt. Haha.

Linnea i lördags var riktigt underbar förresten.
Hela lördagen var en fin dag. Jag sprang en sväng innan vi åkte ner också.
Det kändes bra och gick rätt fort.
Om kvällen då ja. Härligt att få se Linnea och bandet igen, det var ju så oerhört länge sedan sist...
Men det är alltid något speciellt att få se en artist på hemmaplan. Och det får man ju säga att Malmö är för Linnea. Gott så!
Spelningen var riktigt bra. Jag tyckte att hela bandet var taggat och på gott humör.
Ny utstyrsel sedan sist också. Snyggt värre!
Jag tyckte dessutom att det var trevligt att de bytt plats på körtjejerna och basisten/trummisen då vi hamnade på högerflanken där de sistnämnda nu stod.
Då jag är lite svag för basister var det en glädjande nyhet! Lite som när jag står nedanför Martin Sköld och får se honom lira..

Fick även träffat vännen Malin. Det var verkligen inte igår vi sågs..
Jag är som ni förstår väldigt nöjd med helgen. Ifall det inte redan har framgått.
Musik gör mig lycklig!
Redan på lördag är det dags för nästa konsert. Då får jag förresten se kära herr Sköld igen för då väntar kent i Köpenhamn.
Ni ser..bara roligheter hela tiden!
Nu däremot ska jag häva lite te här och gå till sängs..
God afton, god afton!

093

Inga kommentarer: