onsdag, juni 25, 2014

Northshore

Kan väl lika gärna klottra lite här medan jag väntar på att få komma framåt..
Nu rör sig tåget förvisso men för ett tag sedan kröp vi fram alternativt stod stilla. Länge länge.
Det var ett signalfel som gjorde att alla signaler visade rött, därför fick vi inte åka i vanlig takt. Med andra ord har jag åkt tåg väldigt länge nu, vi skulle varit framme för ca 2,5 timmar sedan.
Inte helt roligt vill jag lova..

Jag hade tänkt sova. Är galet trött.
Men tror ni att jag gjort det då, dessa 'extra' timmar jag fått på tåget?
Nej fan heller.. Jag lyssnar på Tegan and Sara och känner mig lite stressad istället. Vet att jag inget kan göra åt detta & att jag borde slappna av men det går dåligt..
Nu när vi rullar igen kanske det kan gå bättre?
Vi lämnade Alvesta för ett tag sedan och åker nu i normal hastighet igen så vi har ju en bit kvar..

Så nu ska jag försöka vila/sova lite och så får vi se vart jag vaknar upp sedan.
Hoppas att ni haft en lite roligare onsdagkväll.
Och ja- vi är alltså på väg till Norrköping och Bråvalla festival som startar imorgon. Nu vet ni.
Godnatt!

Inga kommentarer: