lördag, juni 07, 2014

Rosenborg Live

Just nu tar vi igen oss i vårt hotellrum och ska sen bege oss mot Rosenborg.
Vi har kollat upp lite vart det ligger och vet väl på ett ungefär hur vi ska ta oss dit.. Det är smidigt med metron/snabbtågen här. Det ska vi nog klura ut.
Jag kom på att jag travade förbi Rosenborg och botaniska trädgården senast jag var i Köpenhamn då jag träffade mina söta vänner. Helt vilse blir vi nog inte..

Hotellet ligger bra, det var ganska lätt att hitta hit när vi väl visste vilket tåg vi skulle ta och sådär.
Det känns gött att ha installerat oss så att vi har lite koll.
Fint hotell också. Lagom av allt.
Vi lär säkert sova gott här sen!
Nu däremot ska vi vila lite och ladda upp inför kvällens konsert med bästa kent och en härlig vistelse i vår vackra huvudstad.
Trevlig lördag på er alla!

098

Inga kommentarer: