söndag, juni 01, 2014

Söndag

Jag har insett att jag har mindre än tio dagar kvar att delta i Blogg100..
Fast jag tror att jag lär fortsätta att skriva ändå. Såhär regelbundet, menar jag.
Kanske inte ordentligt varje dag men jag ska nog försöka skärpa mig ändå.
För det har varit roligt och ganska lärorikt. Att komma på saker som jag vill dela med mig av.
Både det ena och andra. Att få skriva av mig.
Det har inte varit enkelt alla gånger men man måste ju försöka..
Dessutom har det känts rätt bra efteråt, när jag väl plitat ner något fast ibland sitter det verkligen hårt åt.
Vi får väl se hur det blir här sen men jag ska göra mitt bästa..


Den gångna helgen har varit riktigt fin!
Mycket och fin musik har vi fått höra. Det var härligt att få hänga på en festival igen.
Finns det något jag gillar så är det att trava runt sådär och få insupa lite ny musik och hitta nya eventuella favoriter.

Som Feivel vi såg i fredags. Det är sånt som gör det extra värt att man ens gick dit, förutom de artister som man tänkt sig se från början.
Det är alltid kul att hitta något nytt!

092

Inga kommentarer: