tisdag, juni 17, 2014

Tisdagsmusik

Jag vet inte om jag har delat denna förut men strunt samma.. Tror i alla fall inte att den hamnat här i bloggen.
Delar nu hur som helst. Titta/lyssna om ni vill eller strunta i det.

Tänkte mest att den var lite passande nu när min/vår semester börjar närma sig. Marcus börjar sin på måndag i nästa vecka, jag får vänta ytterligare två veckor.

Jag hoppas verkligen att vi får det lite såhär. Kanske att man kan ta sig ett dopp i havet även detta år..
Det händer ju inte alltför ofta menar jag. Antar att man blir kräsen på gamla dar..jag vill ha varmt vatten och helst ännu varmare på land..
Återkommer väl senare i höst om hur sommaren egentligen blev.

Till dess får ni titta på detta ja.
Kanske har ni planerat någon resa till en strand som denna..vad vet jag.
Njut av sommaren i alla fall kära vänner!


Inga kommentarer: