onsdag, augusti 06, 2014

They say I have lost my mind..

Vi kan kalla det att jag tog en paus...
Jag har varit så upptagen hela semestern/sommaren att jag knappt vetat vad jag borde skriva här när tid väl fanns.
Det har hänt så mycket.
Vet fortfarande inte hur det ska sammanfattas på ett vettigt vis.
Kanske skulle prova med punktform men jag antar att det skulle bli alldeles för många punkter...

Hur som helst så jag har haft det bra!
Riktigt bra. Kanon.
Vädret har varit på min sida också, nästan lite för varmt ibland men så får man ju inte säga..man ska inte klaga. Jag klagar inte.
Idag är första "riktiga" dagen då det är ok väder igen som jag sitter inne.
Känner att jag inte har ork att flänga runt idag. Vill bara vara hemma. Kolla serier & klappa lite på katterna.
Marcus är på AW med Luis, jag ska själv svänga ihop lite mat här snart.

Jag har fått färg. Jag fäller, lite som en orm som ömsar skinn.
London var kanon och fortfarande tänker jag på den resan och allt kul vi hittade på.
Allt vi såg.
Och självklart var det fantastiskt att efter så många år stå öga mot öga med Lena Headey.
För det gjorde jag. Det finns bildbevis!
Mannen & jag har även farit runt en del här i Sverige. Och vi har badat i havet.
Ja, det finns så mycket att skriva om och bara för att vi båda börjat jobba nu tar ju inte livet slut... Vädret börjar ordna upp sig igen, efter mycket men välbehövligt regn, och till helgen drar vi till Göteborg och WoW.
Ännu är det inte tid att deppa ihop. Och jag har mycket fint att leva på.. Många vackra minnen.
Sådant där som är bra att plocka fram när man känner sig tung, grå & nere. Inte för att jag gör det nu men när det väl händer- då vet jag att sommaren 2014 var något enastående.
För så kommer det alltid att vara!

Inga kommentarer: