onsdag, januari 28, 2015

Figure number five

Onsdag.. Den sista denna månad. Vad skönt!
Imorgon har jag sovmorgon. På nån vänster känns det som jag bara sover och sover och aldrig riktigt vaknar.
Känner mig ganska trött mest hela tiden.. Jag antar att det beror på detta tråkiga väder.
I söndags var det ganska fint men sen..usch vad hemskt det har varit. Man får ingen ork och ingen energi till någonting, all must bara sugs ur mig hela tiden. Usch.

Jag längtar verkligen till lite ljus och värme. Till våren.
Så att jag kanske kan bli lite piggare..
I övrigt, förutom i måndags, har det varit en helt vanlig vecka. Inte mycket som hänt.
Imorgon har jag i alla fall sovmorgon igen och snart är det helg.

Vi ska se Carola på fredag, har jag skrivit det innan? Hur som helst..så är det.
Spännande värre! Jag har aldrig sett henne live förr..
Nu däremot ska jag fixa lite te här så att vi kan få i oss det snart och sen påbörja vårt sänggående.

Det är ju rätt vettigt att försöka komma i säng i hyfsat god tid..så att jag får sova lite längre. Haha.
Varje minuter räknas..
God kväll med er!

Inga kommentarer: