fredag, januari 16, 2015

Helg

Så var det fredag igen!
Helgen blir relativt lugn, förutom lite födelsedagsfirande på söndag för pappa & moster.
Något skojigt att se fram emot.. Det blir våffelfika. Mmm..våfflor!

Idag har jag blivit klippt, jag kommer nyfriserad till kalaset minsann.
Här hemma sen har jag mest pysslat lite. Sådant där som måste göras också..
Det känns rätt skönt med helg ja, efter att ha arbetat en hel vecka för första gången sedan juluppehållet. Jag antar att det är det som känns nu..
Är inte helt pigg alltså, men det har gått bra att jobba. Förkylningen jag hade förra veckan känns som bortblåst, trots att jag har lite rossel kvar i halsen..men det försvinner väl en vacker dag det med.
Kanske att det ger sig av nu när jag kan vila ut lite mer under helgen.. Vi får se, jag känner mig hur som helst helt ok angående det här med vardagslivet.
Ibland är det ju inte helt fel med struktur och rutiner..
Välkommen helgen!

Inga kommentarer: