lördag, januari 17, 2015

Lördagsbestyr

Lördag. Förutom att pyssla lite här hemma har jag varit ute och gått en sväng.
Vädret var kanon så jag skulle ju egentligen ha varit ute medan det var ljust ute men nej..så blev det inte riktigt.
Efter att ha fått städat och handlat gick jag en liten promenad, i mörkret.
Dessutom dog mobilen under rundan så det blev en kort en..både på grund av det och för att det faktiskt var ganska kallt.

Jag får väl ta tag i det där en annan vacker dag.
Motionen, menar jag. Något måste hända..
Speciellt eftersom det blir kalas imorgon.
Hur som helst så var det trots allt lite skönt att komma ut..
Jag antar att det bara kan gå framåt nu?
Skam den som ger sig, fast när dom hotar med snö blir man ju inte så glad..
So far en lugn helg. Vad har ni hittat på hittills?

Inga kommentarer: