måndag, januari 19, 2015

Noah

Igår kväll tittade vi på Noah. Vi har båda velat se den ett tag och med vår fiffiga TiVo-box fick vi den inspelad och igår var det så dags..

Jag hade inte läst så mycket om den, och inte heller brydde jag mig speciellt mycket om att den fått rätt dålig kritik då den kom ut.
Man ska väl få bilda sig en egen uppfattning, eller?
För egen del tyckte jag det var väldigt trevligt att återse Jennifer Connelly och Russel Crowe i samma film igen.. Dom är så fina dom där två.

Dessutom var detta tredje filmen jag såg med Emma Watson sedan hon spelade karaktären Hermione Granger i Harry Potter.
Och hon gör en inte besviken!

Filmen i sig var bra. Vet inte vad jag tänkt mig som sagt men det var en intressant en.
En sådan där lagom film. Mycket historia såklart, rätt mycket action, kärlek och känslor.
Se filmen om ni inte gjort det, om inte annat för själva historien i sig.
Det var dagens lilla fimtips från mig!

Inga kommentarer: