onsdag, februari 04, 2015

Onsdag

Hela veckan har jag varit före min tid... Som att i måndags trodde jag att det var tisdag..och så vidare.
Trots att jag vet hur jag jobbar, och kommer i tid till jobbet, blir det ändå fel i mitt huvud.
Jag vet att det är onsdag idag men ändå vill jag försöka få det till torsdag.
Varför blir det så ibland? Brukar man inte komma ur sådant där efter ett tag, jag borde ha fattat nu menar jag.

I övrigt mår jag nog lite bättre nu. Än i måndags menar jag. Veckan har flutit på bra. Det går framåt.
Kroppen och jag börjar försonas tror jag. Det var väl förresten fullmåne härom natten, eller är det inatt? Nu dagarna i alla fall. Det är kanske inte så konstigt om jag blir lite förvirrad. Månen har ju en tendens att rubba saker, så varför skulle jag få gå oberörd..
Hur som helst så är allt nog rätt bra. Och oavsett vad så lider det mot helg, det är ju faktiskt lill-lördag idag, det har ni väl inte glömt?

Inga kommentarer: