torsdag, februari 12, 2015

Torsdag

Jaha idag har det väl inte hänt mycket av värde...
Vi har förvisso packat inför resan imorgon men ja..det var väl det. Norrköping ja.
Festival. Årets första!
Det ska bli roligt. Både festivalen/musiken och att komma upp. Dom har nog mer vinter än vi just nu..

I övrigt har jag köpt tillbehör till min nya vän och lärt känna den lite mer.
Jag får väl ta och fundera på lite fler roliga/användbara appar att ladda hem. Nu när jag har plats och dessutom en vettig lur att testa allt på.
Spännande spännande. Nu känns det i alla fall säkrare att använda den när jag skaffat lite skydd. Det blir nog bra det där..

Nu dricker vi lite te och snart ska vi sova. Om inte skidåkningen sätter käppar i hjulet igen..
Det är farligt när man är så intresserad av sport som vi (läs Marcus) är.
Han är dessutom ledig imorgon så han kanske kan sitta uppe hela natten..vad vet jag.
En annan däremot måste tänka på refrängen ja..
God kväll!

Inga kommentarer: