fredag, mars 13, 2015

Äntligen helg!

Ikväll har det varit betydligt lugnare än igår.
Jag kom i säng ordentligt runt 00.30 och dagen idag har varit rätt intensiv den också så när jag sedan kom hem till katterna gick jag direkt och la mig.
Sov inte direkt men det var skönt att bara få ligga ned och ta det lugnt.

Sedan har mannen och jag tittat lite på tv.
Det känns skönt att vara hemma igen även om det var en riktigt bra kurs och Ystad Saltsjöbad var bland det bästa stället vi varit på.
Riktigt härligt!
Österlen är alltid fint.
Men hem ljuva hem.. Nu väntar sömn i min egen sköna säng!
Dock sov jag väldigt bra i Ystad..det var en skön dubbelsäng där också med helt ok kuddar. Lagom fluffiga och mjuka att sova på/med. Hade fyra stycken helt för mig själv så det var ju inte så dumt..

Fast där hade jag å andra sidan ingen Simba som kom och sa god natt och ingen Samwise som kröp ned under täcket hos mig på morgonen.
Och ingen pojk bredvid mig!
Allt kan inte vara perfekt..
Jag har som tur är ändå klarat mig väldigt bra idag med tanke på att det varit fredagen den 13. Igen!
Alltid något.. Nu i alla fall ja, dags att sova!
God natt.

013

Inga kommentarer: