torsdag, mars 26, 2015

Same mistakes..

Imorgon är det fredag...det vet jag för idag är det torsdag.
Smart va?
Dagen började lite tokigt för bussen jag skulle åka med kom inte som den skulle så jag höll på att komma försent till jobbet.. Det är ju sådär lagom kul. Och det värsta är att det inte är något jag själv kan påverka..
Väl på bussen hoppades jag att den inte skulle gå sönder på kuppen, men inget mer hände..och jag kom fram till jobbet.
Antar att man aldrig kan vara riktigt säker på någonting. Det är väl bara att försöka ta sig igenom det hela och hoppas på det bästa, de flesta saker blir ju inte ens bättre för att man klagar så jag låter väl bli med det också..fast ibland blir man lite trött..

Förutom fadäsen med bussen har det väl varit en bra dag ja. En lagom arbetsdag, saker flöt väl på som vanligt tyckte jag. Och lagom är som bekant bäst.
Nu ska här drickas lite mera te och sen borde man väl göra sig redo för sängen. Tidigt sänggående är inte riktigt vår rutin men det borde vara det. Kanske kan vi lyckas ikväll?
Är man lite av en nattuggla så är man men tidiga morgnar tar ut sin rätt till slut..
Sömn är bra, säger dom. Och finns det något jag ändå tycker är rätt skönt så är det att just sova..jag är dessutom bra på det. Har jag väl somnat ska det rätt mycket till för att jag ska vakna..
Vi får väl se hur det blir ikväll. Vad tror ni?


026

Inga kommentarer: